MERCEDES SL 320 R129 FV23% Nowex Cars

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 638
Wyświetlony: 241
Wygasa: nie wygasa
W kategoriach: Samochody
Cena: 68 900,00 PLN Cena do negocjacji
Kontakt Nowex Cars
Nr telefonu kontaktowego: +4..........pokaż
Autor
mojklasyk (311)
Nr telefonu: 60..........pokaż

Informacje dodatkowe

Rok produkcji 1998

Opis

MERCEDES SL 320 R129 1998

Mercedes-Benz SL 320 V6
Data dostarczenia: 25.11.1998
Przebieg pojazdu: 170540 km
Pojemność silnika: 3199 cm³
Moc: 224 KM
Kolor: Brillantsilber (744)

Cena: 56016 PLN netto / 68900 PLN brutto

Możliwość finansowania samochodu – kredyt.

Auto wyposażone w:
– ABS,
– tempomat,
– klimatyzację,
– wspomaganie kierownicy,
– felgi aluminiowe,
– wycieraczki reflektorów,
– elektryczne szyby,
– przednie fotele regulowane elektrycznie z pamięcią oraz podgrzewane,
– elektryczne lusterka,
– skórzana tapicerka itd.

W samochodzie zostało wymienione:
– świece zapłonowe,
– olej w silniku + filtr oleju,
– filtr powietrza,
– olej w skrzyni biegów + filtr oleju skrzyni biegów,
– filtr przeciwpyłkowy,
– akumulator.

Stan samochodu bardzo dobry.
Silnik i skrzynia biegów pracują bardzo dobrze.
Karoseria nie nosi śladów korozji.

Przebieg pojazdu potwierdzony Export Certificate.

Pojazd po opłatach celno-akcyzowych.
Sprzedaż samochodu na podstawie faktury VAT 23%.
Brak opłaty 2% po zakupie pojazdu.

Telefon: +48 500 082 502
Miejscowość: 44-348 Skrzyszów

Nowex Cars
ul. 1 Maja 209 A
44-348 Skrzyszów
k. Wodzisławia Śląskiego
tel. +48 500 082 502
e-mail: info@nowexcars.pl
https://nowexcars.pl/

F.P.H.U. Nowex jest firmą zarejestrowaną w Polsce, legalnie prowadzącą działalność gospodarczą i tu odprowadzającą podatki. Kupujesz samochód od właściciela każdego z prezentowanych na stronie samochodów – bez pośredników, bez fałszywych umów sprzedaży, bez podpisywania umów komisowych.

Wszystkie samochody są po odprawie celnej i mają opłacony podatek akcyzowy.
Sprzedaż odbywa się na podstawie faktury VAT 23%.

Każda osoba kupująca zwolniona jest z ustawowego obowiązku płacenia 2% podatku od czynności cywilno-prawnych. Dodatkowo osoby wykorzystujące samochód do prowadzonej działalności gospodarczej mogą odliczyć do 100% VAT.

Otrzymujesz samochód z pełną dokumentacją potrzebną do zarejestrowania samochodu w Polsce.
Wybrany samochód może być dostarczony autolawetą pod Twój dom.

Wokół rynku samochodów używanych w Japonii urosło ostatnimi czasy sporo legend. Chcąc się z nimi rozprawić, przedstawiamy krótki przewodnik, dzięki któremu możecie się dowiedzieć co jest prawdą, a co tylko powtarzanym z ust do ust mitem.


W Japonii obowiązuje ruch lewostronny, więc czy mamy do czynienia z samochodami po przekładce?

Kultura i tradycja w Japonii sprawia, że luksusowe europejskie samochody są sprzedawane niemal wyłącznie z kierownicą po lewej stronie. Taka konfiguracja to niezwykle istotny tam sposób na pokazanie statusu i pozycji właściciela, zgodny z niesłabnącą od lat w Japonii modą. W Japonii eksportowane z Europy obłożone były horrendalnym cłem, co skutkowało, że była to oferta wyłącznie dla majętnych. Dlatego też spotykamy tam samochody w doskonałym wyposażeniu i z dużymi benzynowymi silnikami.

Większość ofert z Japonii ma niespotykanie niskie przebiegi.

W japońskiej kulturze przebieg powyżej 100 tys. km jest już uznawany za wysoki. W Europie wiemy, że dla Mercedesa czy BMW z lat 80 czy 90-tych to żaden wynik i auta mogą pokonać dystans o wiele większy. Samochody które sprowadzamy pochodzą z dużych ośrodków miejskich, w większości były garażowane. Spełniały funkcje reprezentacyjne, nie będąc używane na co dzień. Ważną informacją jest ta, że przebieg każdego samochodu jest corocznie zapisywany w trakcie przeglądu. Dane te są rejestrowane przez ministerstwo transportu, a wpisy z dwóch ostatnich przeglądów zawsze widnieją na oficjalnym dokumencie wywozowym, zwanym Export Certificate.

Dla Japończyka kwestią honoru jest idealne utrzymanie auta.

To dość powszechny mit. Mówimy o samochodach używanych, których 20-letnia eksploatacja musi pozostawić swoje ślady na wyglądzie auta. Jak na każdym rynku, również na rynku japońskim możemy odnaleźć auta mniej i bardziej zadbane. Koniecznością jest wysoki stan techniczny, gdyż każdy samochód musi co dwa lata przejść Shaken – jedno z najbardziej rygorystycznych na świecie badań sprawności auta. W rezultacie skutkuje o wiele wyższym średnim stanem, w porównaniu z autami z naszego rynku.

Jeżeli to taki dobry rynek, to może sam tam kupię auto?

W Japonii większość samochodów sprzedawanych jest podczas aukcji, które organizuje ok. 200 grup aukcyjnych. Są sprzedawane w systemie zamkniętym, co pozwala sprawnie uregulować ten proces i zamyka dostęp dla osób prywatnych. Co roku w ten sposób Japonię opuszcza około 1,5 miliona aut, większość przed ukończeniem 10 lat. W Internecie można często znaleźć oferty „wirtualnych” samochodów – znane są przypadki wyłudzeń, więc stanowczo nie polecamy zostawiać zaliczek u prywatnych sprzedawców, których uczciwości nie możemy potwierdzić.

Lokalizacja

śląskie , Polska
Skrzyszów, 44-348