Opis
MERCEDES SL 320 R129 1994r - Nowex Cars
Mercedes-Benz SL 320 R129
Rok produkcji: 1994
Przebieg pojazdu: 122903 km
Pojemność silnika: 3199 cm³
Moc: 231 KM
Kolor: ONYXGRAU
Cena: 40487 PLN netto / 49800 zł brutto
Auto wyposażone w ABS, tempomat, klimatyzację, wspomaganie kierownicy, felgi aluminiowe, wycieraczki reflektorów, elektryczne szyby przednie, przednie fotele regulowane elektrycznie z pamięcią oraz podgrzewane.
Stan pojazdu bardzo dobry.
Silnik i skrzynia biegów pracują bardzo dobrze.
Przebieg pojazdu potwierdzony Export Certificate.
Pojazd po opłatach celno-akcyzowych.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.
Brak opłaty 2% po zakupie samochodu.
Telefon: +48 500 082 502
Miejscowość: 44-348 Skrzyszów
Nowex Cars
ul. 1 Maja 209 A
44-348 Skrzyszów
k. Wodzisławia Śląskiego
tel. +48 500 082 502
e-mail: info@nowexcars.pl
https://nowexcars.pl/
F.P.H.U. Nowex jest firmą zarejestrowaną w Polsce, legalnie prowadzącą działalność gospodarczą i tu odprowadzającą podatki. Kupujesz samochód od właściciela każdego z prezentowanych na stronie samochodów – bez pośredników, bez fałszywych umów sprzedaży, bez podpisywania umów komisowych.
Wszystkie samochody są po odprawie celnej i mają opłacony podatek akcyzowy.
Sprzedaż odbywa się na podstawie faktury VAT 23%.
Każda osoba kupująca zwolniona jest z ustawowego obowiązku płacenia 2% podatku od czynności cywilno-prawnych. Dodatkowo osoby wykorzystujące samochód do prowadzonej działalności gospodarczej mogą odliczyć do 100% VAT.
Otrzymujesz samochód z pełną dokumentacją potrzebną do zarejestrowania samochodu w Polsce.
Wybrany samochód może być dostarczony autolawetą pod Twój dom.
Wokół rynku samochodów używanych w Japonii urosło ostatnimi czasy sporo legend. Chcąc się z nimi rozprawić, przedstawiamy krótki przewodnik, dzięki któremu możecie się dowiedzieć co jest prawdą, a co tylko powtarzanym z ust do ust mitem.
W Japonii obowiązuje ruch lewostronny, więc czy mamy do czynienia z samochodami po przekładce?
Kultura i tradycja w Japonii sprawia, że luksusowe europejskie samochody są sprzedawane niemal wyłącznie z kierownicą po lewej stronie. Taka konfiguracja to niezwykle istotny tam sposób na pokazanie statusu i pozycji właściciela, zgodny z niesłabnącą od lat w Japonii modą. W Japonii eksportowane z Europy obłożone były horrendalnym cłem, co skutkowało, że była to oferta wyłącznie dla majętnych. Dlatego też spotykamy tam samochody w doskonałym wyposażeniu i z dużymi benzynowymi silnikami.
Większość ofert z Japonii ma niespotykanie niskie przebiegi.
W japońskiej kulturze przebieg powyżej 100 tys. km jest już uznawany za wysoki. W Europie wiemy, że dla Mercedesa czy BMW z lat 80 czy 90-tych to żaden wynik i auta mogą pokonać dystans o wiele większy. Samochody które sprowadzamy pochodzą z dużych ośrodków miejskich, w większości były garażowane. Spełniały funkcje reprezentacyjne, nie będąc używane na co dzień. Ważną informacją jest ta, że przebieg każdego samochodu jest corocznie zapisywany w trakcie przeglądu. Dane te są rejestrowane przez ministerstwo transportu, a wpisy z dwóch ostatnich przeglądów zawsze widnieją na oficjalnym dokumencie wywozowym, zwanym Export Certificate.
Dla Japończyka kwestią honoru jest idealne utrzymanie auta.
To dość powszechny mit. Mówimy o samochodach używanych, których 20-letnia eksploatacja musi pozostawić swoje ślady na wyglądzie auta. Jak na każdym rynku, również na rynku japońskim możemy odnaleźć auta mniej i bardziej zadbane. Koniecznością jest wysoki stan techniczny, gdyż każdy samochód musi co dwa lata przejść Shaken – jedno z najbardziej rygorystycznych na świecie badań sprawności auta. W rezultacie skutkuje o wiele wyższym średnim stanem, w porównaniu z autami z naszego rynku.
Jeżeli to taki dobry rynek, to może sam tam kupię auto?
W Japonii większość samochodów sprzedawanych jest podczas aukcji, które organizuje ok. 200 grup aukcyjnych. Są sprzedawane w systemie zamkniętym, co pozwala sprawnie uregulować ten proces i zamyka dostęp dla osób prywatnych. Co roku w ten sposób Japonię opuszcza około 1,5 miliona aut, większość przed ukończeniem 10 lat. W Internecie można często znaleźć oferty „wirtualnych” samochodów – znane są przypadki wyłudzeń, więc stanowczo nie polecamy zostawiać zaliczek u prywatnych sprzedawców, których uczciwości nie możemy potwierdzić.
Mercedes-Benz SL 320 R129
Rok produkcji: 1994
Przebieg pojazdu: 122903 km
Pojemność silnika: 3199 cm³
Moc: 231 KM
Kolor: ONYXGRAU
Cena: 40487 PLN netto / 49800 zł brutto
Auto wyposażone w ABS, tempomat, klimatyzację, wspomaganie kierownicy, felgi aluminiowe, wycieraczki reflektorów, elektryczne szyby przednie, przednie fotele regulowane elektrycznie z pamięcią oraz podgrzewane.
Stan pojazdu bardzo dobry.
Silnik i skrzynia biegów pracują bardzo dobrze.
Przebieg pojazdu potwierdzony Export Certificate.
Pojazd po opłatach celno-akcyzowych.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.
Brak opłaty 2% po zakupie samochodu.
Telefon: +48 500 082 502
Miejscowość: 44-348 Skrzyszów
Nowex Cars
ul. 1 Maja 209 A
44-348 Skrzyszów
k. Wodzisławia Śląskiego
tel. +48 500 082 502
e-mail: info@nowexcars.pl
https://nowexcars.pl/
F.P.H.U. Nowex jest firmą zarejestrowaną w Polsce, legalnie prowadzącą działalność gospodarczą i tu odprowadzającą podatki. Kupujesz samochód od właściciela każdego z prezentowanych na stronie samochodów – bez pośredników, bez fałszywych umów sprzedaży, bez podpisywania umów komisowych.
Wszystkie samochody są po odprawie celnej i mają opłacony podatek akcyzowy.
Sprzedaż odbywa się na podstawie faktury VAT 23%.
Każda osoba kupująca zwolniona jest z ustawowego obowiązku płacenia 2% podatku od czynności cywilno-prawnych. Dodatkowo osoby wykorzystujące samochód do prowadzonej działalności gospodarczej mogą odliczyć do 100% VAT.
Otrzymujesz samochód z pełną dokumentacją potrzebną do zarejestrowania samochodu w Polsce.
Wybrany samochód może być dostarczony autolawetą pod Twój dom.
Wokół rynku samochodów używanych w Japonii urosło ostatnimi czasy sporo legend. Chcąc się z nimi rozprawić, przedstawiamy krótki przewodnik, dzięki któremu możecie się dowiedzieć co jest prawdą, a co tylko powtarzanym z ust do ust mitem.
W Japonii obowiązuje ruch lewostronny, więc czy mamy do czynienia z samochodami po przekładce?
Kultura i tradycja w Japonii sprawia, że luksusowe europejskie samochody są sprzedawane niemal wyłącznie z kierownicą po lewej stronie. Taka konfiguracja to niezwykle istotny tam sposób na pokazanie statusu i pozycji właściciela, zgodny z niesłabnącą od lat w Japonii modą. W Japonii eksportowane z Europy obłożone były horrendalnym cłem, co skutkowało, że była to oferta wyłącznie dla majętnych. Dlatego też spotykamy tam samochody w doskonałym wyposażeniu i z dużymi benzynowymi silnikami.
Większość ofert z Japonii ma niespotykanie niskie przebiegi.
W japońskiej kulturze przebieg powyżej 100 tys. km jest już uznawany za wysoki. W Europie wiemy, że dla Mercedesa czy BMW z lat 80 czy 90-tych to żaden wynik i auta mogą pokonać dystans o wiele większy. Samochody które sprowadzamy pochodzą z dużych ośrodków miejskich, w większości były garażowane. Spełniały funkcje reprezentacyjne, nie będąc używane na co dzień. Ważną informacją jest ta, że przebieg każdego samochodu jest corocznie zapisywany w trakcie przeglądu. Dane te są rejestrowane przez ministerstwo transportu, a wpisy z dwóch ostatnich przeglądów zawsze widnieją na oficjalnym dokumencie wywozowym, zwanym Export Certificate.
Dla Japończyka kwestią honoru jest idealne utrzymanie auta.
To dość powszechny mit. Mówimy o samochodach używanych, których 20-letnia eksploatacja musi pozostawić swoje ślady na wyglądzie auta. Jak na każdym rynku, również na rynku japońskim możemy odnaleźć auta mniej i bardziej zadbane. Koniecznością jest wysoki stan techniczny, gdyż każdy samochód musi co dwa lata przejść Shaken – jedno z najbardziej rygorystycznych na świecie badań sprawności auta. W rezultacie skutkuje o wiele wyższym średnim stanem, w porównaniu z autami z naszego rynku.
Jeżeli to taki dobry rynek, to może sam tam kupię auto?
W Japonii większość samochodów sprzedawanych jest podczas aukcji, które organizuje ok. 200 grup aukcyjnych. Są sprzedawane w systemie zamkniętym, co pozwala sprawnie uregulować ten proces i zamyka dostęp dla osób prywatnych. Co roku w ten sposób Japonię opuszcza około 1,5 miliona aut, większość przed ukończeniem 10 lat. W Internecie można często znaleźć oferty „wirtualnych” samochodów – znane są przypadki wyłudzeń, więc stanowczo nie polecamy zostawiać zaliczek u prywatnych sprzedawców, których uczciwości nie możemy potwierdzić.
Informacje dodatkowe
Przebieg ( km )
122903
Rodzaj paliwa
Benzyna
Rodzaj nadwozia
Cabrio
Skrzynia biegów
Automatyczna
Moc silnika ( KM )
231
Pojemność silnika ( ccm3 )
więcej niż 3L do 4L
Kierownica
o lewe
Stan
używany
Lokalizacja
Strzegom, dolnośląskie, Polska
Skrzyszów
Skrzyszów
Szczegóły ogłoszenia
Id Ogłoszenia:
747
Wyświetlony:
1236
Wygasa:
nie wygasa
W kategoriach:
Samochody